van Gogh-vDEf1_Pagina_1.jpg
van Gogh-vDEf1_Pagina_2.jpg
8e81b9e8d0c594fb7bcc89726633eafc.jpg
64480da42d4e9c615a35fc8ab3e467d2.jpg
OR-Blocks.jpg
ORv2.jpg
Cover-MWaugustus2007 kopie.JPG
menenwerk spread.jpg
COVER HC 215mm.jpg
HC-2012-03-08-DEFAp403.jpg
1-cover voorSR.jpg
SRR2d.jpg
Schermafbeelding 2014-11-16 om 16.20.33.png
Schermafbeelding 2014-11-27 om 21.35.23.png
ABN.ANNONU.12145_opzet_V3-Joost_Pagina_1.jpg
ABN.ANNONU.12145_opzet_V3-Joost_Pagina_2.jpg
V-Style7_COVERS_DEF-3 kopie.JPG
PROEVEN_laatsteproef1 kopie.JPG
TOPS2020-MG-invite_Pagina_03.jpg
TOPS2020-MG-invite_Pagina_04.jpg
V-style def kopie-2_Pagina_1.jpg
V-style def kopie-2_Pagina_3.jpg
iKampioen_tje3_Pagina_01.jpg
iKampioen_tje3-14.jpg
Cover01_HR_Zonder.jpg
05_09 Inhoud.jpg
 

Van Gogh-educatie kunstpakket voor 8-12 jarigen

Voor leerlingen in de bovenbouw van de basis-school hebben wij een creatief educatiepakket ontwikkeld. Doelstelling was om leerlingen zelf  Van Gogh te leren kennen. Zijn leven, reizen, stijl en kleuren. Het voorgedrukte canvasdoek met bijbehorende van Gogh kleuren gaf smaak aan deze kunstlessen.

VMC-V-Style 7

20

Hoofdredactie en art direction.

Custom magazine voor netwerk marketing en communicatie. Co-creatie waarbij leden van het netwerk hun talent in beeld en tekst verder willen ontdekken en ontwikkelen. Thema 6 zintuigen verwerkt in 6 edities, elk gericht op 1 zintuig: zien, horen, proeven, ruiken, voelen en als zesde zintuig intuïtie. 

 

Provincie Noord-Brabant.

Marketing en Communicatie Strategie ontwikkeld voor de stakeholders van de provincie. Met als voorwaarde dat de campagne volledig digitaal wordt ingestoken. Aanbesteding begeleidt en plan van aanpak geschreven ten behoeve van commitment interne organisatie. Adviseur en Coach voor communicatie-team provincie Noord-Brabant om de transitie van analoog naar digitaal te realiseren. Adviseur hoofdredactie en Bladmanager Brabant Magazine. Email-marketing. Gaming. Ipad-magazine. Online magazine. Social Media.  

 

Orrangeorred

Art Director en Brandmanager bij introductie Orrangeorred.

Ontwikkelen en realiseren identiteit. Conceptontwikkeling en uitwerking magazine en website. Tevens fotografie sfeerplaten en producten.

 

ABN Amro

Sr. Client Manager en Redactie adviseur.

Begeleiding  ABN AMRO Tops in de transitiefase van traditioneel naar digitaal.

Intern magazine 'Link' geïntroduceerd en diverse digitale specials tbv internationale meetings, speciale projecten enz.

 

ABN Amro

Begeleiding conceptvoorstellen ten behoeve van een digitaal format voor de interne communicatie in aansluiting op de corporate Anno Nu campagne. Voorwaarden zijn een framewerk te ontwikkelen dat persoonlijk en flexibel in te zetten is. De diverse afdelingen moeten inhoud en beeld zelf kunnen wijzigen. Aansluiting op intranet en interne mailprogramma's.

 

HarcoLoor lighting

Identiteitontwikkeling en conceptuitwerking tbv Harcoloor lighting collectie. Aanpassing huisstijl, beeld- en tekstrichtlijnen. Art Direction, fotografie en vormgeving catalogus, website en corporate communicatie.  

 

VMC-Style 6

Magazine voor netwerk marketing en communicatie waarvoor in co creatie bladformule, content en beeld moet worden ontwikkeld.  

Advisering en Coaching aan VMC-leden die hun talenten binnen tekst en beeld willen ontdekken. Verantwoordelijk voor Katern 'Zakelijk'. Interview-serie Rijksmuseum & circulaire economie.

 

ANWB

 Wervingscampagne opzetten tbv de ANWB-junior leden. Realiseren van i-Kampioentje dat in oplage van i-Kampioen werd verspreid. Instore signing en gratis game-cd (oplage 200.000) in ANWB winkels. Hoog responderende actie binnen doelgroep.
 

Sanoma

Kek Mama.

Het neerzetten van Kek Mama, een nieuwe glossy in ouders-segment Sanoma. Ontwikkelen bladformule, neerzetten redactie-team, managen marketing en sales tbv succesvolle introductie. Grootscheepse introductiecampagne waarbij Kek Mama marktleider werd binnen het segment.

Regie van diverse Custom Media edities

2006-2008

Jonge Gezinnen (onderdeel Sanoma). Kek Media verkocht tbv expansie Kek en portfolio verbreding Jonge Gezinnen.
 

2001-2005

Kek Media. Eigenaar/Uitgever. Introductie Kek. Een magazine voor stijlbewuste ouders met een sterke focus op mode, human interest, cultuur, interieur en reizen. Trendsetter en richtingaangever binnen segment.

 

Stadsregio Rotterdam

Afscheidsboek Opstelten

De columns in het boek komen uit het tijdschrift ' perspectieven' en geven op een leuke en cynische manier een aardig beeld van wat er speelt binnen de regio Rotterdam.

Zowel de burgemeester als eerste burger en de burgers staan centraal.

 

Absorbit

Art direction en fotografie voor de restyling van kwartaalmagazine Mensenwerk met als doelstelling veilig en bewust werken op regematige basis onder de aandacht te brengen. Magazine richt zich op stakeholders, klanten en medewerkers van Absorbit.

 

 

Ministerie van economische zaken

Concept en productiebegeleiding van serie van jaarlijkse awards als promotie voor ondernemersschap binnen het voortgezet onderwijs.

 

Ontwerp: Khodi Feiz Design

Please reload