Uw propositie, bouwen aan de identiteit en het ontwikkelen van marketing concepten vinden wij het mooiste werk dat er is. Voor bedrijven en overheid. Intern of b2b. Een campagne of een nieuwe huisstijl. Maar altijd vanuit de kern van de organisatie en het hart van de mensen. Omdat communicatie moet inspireren en mensen moet raken.
Uw opdracht wordt altijd door ons kernteam van 2 professionals in maximaal 4 sessies en in 5 weken tot een doortimmerd plan uitgewerkt. Een quickscan, kernplan en total concept worden samen met uw team ontwikkeld. In het plan van aanbevelingen worden concepten, propositie en communicatie multimediaal uitgewerkt.
JE MEDEWERKERS ZIJN JE BESTE AMBASSADEURS, JE KLANTEN ZIJN JE BESTE PITCH.
Wij houden van mensen die waarderen wat was en openstaan voor wat komt. De restauratie van een boot of het versterken van een identiteit hebben skills, vertrouwen en ervaring nodig. Voor uw medewerkers, uw klanten en relaties zorgen wij voor een stevige basis door focus, onderscheidende communicatie en concrete tools in te zetten.
Wij zijn sterk in het versterken van de identiteit en het uitbouwen van de loyaliteit.
Een belangrijke mijlpaal van uw bedrijf verdient uw bijzondere aandacht. Een prachtige kans om uw waardering voor de mensen waarmee u dit bereikt heeft te tonen. Door hen centraal te zetten in een speciale custom- of jubileum uitgave over uw organisatie. Maar dan anders, zodat hun ervaring, hobby's en liefde uw bedrijf doen groeien en zo meebouwen aan uw identiteit. Persoonlijk en verrassend.
Prachtig, een ijzersterke propositie; nieuwe identiteit. Iedereen op de banken. En nu? Nu wilt u dat uw mensen ook weten aan welke knoppen zij kunnen draaien om die propositie uit te dragen. Zodat u niet voor elk communicatie wissewasje naar uw bureau moet. Met onze workshops kunt u uw propositie concreet maken voor uw medewerkers zodat zij hier met vertrouwen en goed inzicht professioneel kunnen werken.
Door onze incompanyworkshops heel visueel te maken en op te bouwen uit cases van de opdrachtgever zijn de leerpunten direct zichtbaar en toepasbaar.
De workshops bestaan uit modules die in overleg met de opdrachtgever, ingezet worden afhankelijk van doelstelling en kennisniveau van de deelnemers. Modules zijn: DIY, identiteitsgame, presentatie, kennissessie, brainstorm en opdrachten.
CONNECT
Ik ben visual designer. Fotografie en vormgeving zijn mijn passies en ik heb een sterk gevoel voor communicatie-focus en concepting. Creëren vanuit de kern.
Vergelijk het met een mooie appel, het uiterlijk doet vermoeden dat de smaak ook goed is, alleen zul je hem zelf toch eerst moeten proeven om het echt te weten.
Liliane van Kol
Ik ben gespecialiseerd in concepting, marketing, communicatie en hoofdredactie.
Ik verbind de creatie aan effectiviteit en realistische doelstellingen.
Als nuchtere Drent ben ik een grenzeloze brainstormer die kruisverbanden legt. Harde data ingebed in een zachte schil.
Marlies Klunder