top of page

CORE CONCEPTS  CREATE & CONNECT

JE MEDEWERKERS ZIJN JE BESTE AMBASSADEURS, JE KLANTEN ZIJN JE BESTE PITCH.

Wij houden van mensen die waarderen wat was en openstaan voor wat komt. De restauratie van een boot of het versterken van een identiteit hebben skills, vertrouwen en ervaring nodig. Voor uw medewerkers, uw klanten en relaties zorgen wij voor een stevige basis door focus, onderscheidende communicatie en concrete tools in te zetten.
 
Wij zijn sterk in het versterken van de identiteit en het uitbouwen van de loyaliteit.

Een quickscan geeft snel en overzichtelijk de status van uw communicatie beleid weer en de mogelijkheden waar u het effectiefst uw communicatiebudget op in kan zetten.

Na een inleidende kennismaking wordt in een meeting met opdrachtgever en betrokkenen de quickscan opgezet en doorgesproken.

Een quickscan bestaat uit:

  • korte analyse van uw identiteit, uw klant- relatiemiddelen en interne communicatie

  • formuleren van uw doelstellingen en visie

  • bepalen belangrijkste communicatie winst

  • helder maken van de communicatie vraagstelling

anchor 6
Anchor 7
Anchor 5
Anchor 1
Anchor 2

-custom magazines-event magazines-jubileum edities-

Een belangrijke mijlpaal van uw bedrijf verdient uw bijzondere aandacht. Een prachtige kans om uw waardering voor de mensen waarmee u dit bereikt heeft te tonen. Door hen centraal te zetten in een speciale custom- of jubileum uitgave over uw organisatie. Maar dan anders,  zodat hun ervaring, hobby's en liefde uw bedrijf doen groeien en zo meebouwen aan uw identiteit. Persoonlijk en verrassend.

magazines

Anchor 3
Anchor 9

Prachtig, een ijzersterke propositie; nieuwe identiteit. Iedereen op de banken. En nu? Nu wilt u dat uw mensen ook weten aan welke knoppen zij kunnen draaien om die propositie uit te dragen. Zodat u niet voor elk communicatie wissewasje naar uw bureau moet. Met onze workshops kunt u uw propositie concreet maken voor uw medewerkers zodat zij hier met vertrouwen en goed inzicht professioneel kunnen werken.

 

Door onze incompanyworkshops heel visueel te maken en op te bouwen uit cases van de opdrachtgever zijn de leerpunten direct zichtbaar en toepasbaar.

De workshops bestaan uit modules die in overleg met de opdrachtgever, ingezet worden afhankelijk van doelstelling en kennisniveau van de deelnemers. Modules zijn: DIY, identiteitsgame, presentatie, kennissessie, brainstorm en opdrachten.

 

 

 

 

Anchor 8

CONNECT

  • LinkedIn - White Circle

Ik ben visual designer. Fotografie en vormgeving zijn mijn passies en ik heb een sterk gevoel voor communicatie-focus en concepting. Creëren vanuit de kern.

Vergelijk het met een mooie appel, het uiterlijk doet vermoeden dat de smaak ook goed is, alleen zul je hem zelf toch eerst moeten proeven om het echt te weten.

Liliane van Kol

M 0653625614

Anchor 4
bottom of page